måndag, juni 27, 2011

Total workout.

10:45

Två dagars dansande i kroppen och det känns, oj, så det känns. Herregud så trött jag är. Mest i huvudet faktiskt. Det är mycket hjärngympa bortsett från att kroppen får jobba ordentligt. Roligaste hittills har faktiskt varit rytmlektionerna med Razzle Dazzle, även om det definitivt är det som gjort att hjärnan känts mest proppad med info också. När läraren står och hoppar upp och ner av förtjusning för att han pratar om och visar hur det kan bli när en lägger en tretakt på en fyrtakt och jag själv känner samma entusiasm... då snackar vi en grym människa!

Idag har jag redan ringt alla mina viktiga samtal (ingen strutstaktik här inte!) och är mer eller mindre påväg till banken för att fixa lite vuxenheter. Jag har en inplanerad middagslur efter lunch - det lär jag behöva om jag ska orka med dansen idag!

Inga kommentarer: