fredag, september 02, 2011

En dålig fredag.

13:31

Tredje natten i rad jag inte kunnat somna ordentligt och jag vaknade med känslan av att inte vilja gå upp. Den hänger i och nu är mitt humör fullt utblommat i grinig- och trötthet. Dåligt hår-dag. Dålig humör-dag. Fint väder-dag - var hjälper det mig när jag jobbar-dag? Jag känner mig som en badboll-dag. En dålig dag.

Jag försöker vara snäll mot mig själv - det går sådär. Min mest överväldigande längtan är att arbetsveckan ska TA SLUT så jag får ge mig ut och springa. Springaaaaa bort all ilska och irritation och surhet.

Stor Bror och Harta kom förbi på överraskningsvisit imorse och hon fick sina födelsedagspresenter och blev jätteglad. Då blev jag också jätteglad. Så bra att hon gillade dem (fotoalbum med bilder på Stor Bror och en liten grön stekpanna)!

Insåg precis att jag ska jobba imorgon också. Det är i alla fall inte kontorsarbete, men fy fan vad jag inte vill just nu.

Inga kommentarer: