söndag, juli 24, 2011

Tarzan igår, Tarzan idag.

19:20

Efter två dagars strejk kryade jag på mig och på fredagen mådde jag helt OK igen. Det firade jag med att gå ut och kalasa med Stor Bror, hans C och hans kompisar... både fredag och lördag. Och jobbade 7.30-16 både lördag och söndag. Geez, jag är så trött nu men det har varit värt det och jag skulle göra om det om jag fick. Jag har dansat, skrattat, svettats och helt enkelt haft riktigt trevligt sällskap. Jag som brukar däcka ihop runt 11-tiden på utekvällar ville inte ens gå hem igår när jag var tvungen att gå till min buss vid halv tre!

Ikväll är det jag som bjuder på pizza och definitivt inte tänker gå ut någonstans alls efteråt. Icke sa Nicke - jag har en grymt bra dejt med min säng lite senare ikväll. För att inte tala om dejten med min lediga tisdag. Oooh yeah.

Ibland rycks de ifrån oss som vi tycker om. Vare sig det är väntat eller oväntat så gör det ont. Jag har fått två påminnelser om det de senaste dagar, en i jobbet och en i och med det som hände i Norge. Det skaver i hjärtat.

Inga kommentarer: