torsdag, juni 16, 2011

Inte så illa som det kunnat vara,

22:53

Idag har pappa klämt och känt på mitt knä och jag har fått order om att "ta det lugnt med dansen ett tag" och se över min skosituation. Efter att ha rotat lite bland kvitton inser jag att han nog kan ha en poäng i det - jag köpte mina förra skor i oktober. Skit också, varför kommer det alltid extra utgifter varje gång en har taskig ekonomi? >.<

Annars är jag glad för att han inte tyckte att mitt knä verkade vara ett dugg instabilt, så jag får väl helt enkelt bita i det sura äpplet och undvika onödig belastning... typ dansa och springa. Veckan ut. Men det går att röra sig på andra sätt! Idag har jag till exempel cyklat fram och tillbaka till Lindome och dessutom varit mammas personal shopper i typ 3-4 timmar. Det resulterade i en massa saker och för min del ett par byxor, en klänning och ett par solglasögon som blixtförälskade mig i. Jag känner mig som Kenny Bräck när jag har de på mig!

Åh, vad jag saknar skolan, jag saknar mitt sammanhang och alla fina människor. Imorgon kväll är det jam på Tyrolen och jag kommer så vara där, även om jag bara kommer kunna groova lite försiktigt. Musik, dans, människor. Mmmm. <3

Annars åker jag till Danmark imorgon en sväng. Farf hämtar upp mig 10 över 6, så nu är det jag som hittar till sängen.

Inga kommentarer: