lördag, juni 18, 2011

För tillfället.

00:10

För tillfället:
- är jag ytterst missnöjd med Göteborgs sommarnatt. Det blåser som katten ute och är svinkallt!
- både förundras och äcklas jag av Jonathan Safran Foers bok "Äta djur" och är på god väg att bli en väldigt selektiv allätare.
- är min älskade tvättmaskin installerad (tack pappa!), andra tvätten är igång och mitt liv kommer bli otroligt mycket lättare numera (ni som också tränar 5 dagar i veckan förstår mig)
- avskyr jag min ekonomiska situation av hela mitt hjärta. Lady Hickups och jag satt och prata om vad vi skulle göra när vi fick en stabil ekonomi. Våra mål sträckte sig till: "gå på restaurang och välja mat utan att kolla på priset" och "köpa hem snittblommor".
- HATAR jag, från djupet av min själ, PMS. Jag ser inte ut som, men känner mig som en badboll.
- är ja glad över att mitt knä verkar må bättre.
- har jag haft en jobbigt dag och hoppas imorgon blir bättre.

Inga kommentarer: