fredag, april 15, 2011

Torsdagen som vände.

10:28

Jag mår bättre. Jag var ute på klubb Colors som innehöll en konsert med Looptroop Rockers i onsdags och konserten var FET, men klubben fett ovärd. Jag fick pappataxi (<3!) hem efteråt, men på torsdag morgon vaknade jag och avskydde mitt liv och ville inte gå upp. Jag är verkligen dålig på att sova för lite i veckorna. Lyckligtvis höll sig den jobbiga känslan inte i särskilt längre - först prattid (som visserligen var jobbig, men jäkligt bra) och sen åkte jag vidare till Twisted för break. Rätt opepp, men när jag kom dit och började prata med B-boy Genius som var stand-in för Foolish, så vände det. Grym klass. Efter lunch körde Smarty, jag och Nilo egenträning och fokuserade på att ge varandra feedback samtidigt som vi körde och göra saker utanför vår comfort zone. Jag fick dansa med armarna ovanför huvudet och TUNGT, med hela fötterna i golvet. Låter det enkelt? Det var det inte.

Sen mådde jag som en prinsessa. Mamma kom hem och vi åkte till Bunketorp och premiärsprang heeela 3,5:an. Dagen som började så illa slutade jättefint. Idag mår jag fortfarane bra, bortsett från att min hals gör oprovocerat jätteont. Men va? Ignorera, I tell you!

Inga kommentarer: