fredag, april 15, 2011

Eländigt/bra.

22:11

Jag tar och inleder helgen med en rackarns förkylning. Det kliar i munnen, kittlar i näsan och jag har nyst mer idag än under det som redan varit av året. Det är en sak att vara sjuk och en sak att känna sig sjuk och jag känner mig rätt eländig, fysiskt. Psykiskt är jag lite stressad av att jag har en del att hinna med under helgen, men jag ska bara beta av det lite i taget, så det är egentligen ingenting att hetsa upp mig över. Så, nu bestämde jag mig för att inte göra det. :)

Nästa veckan kommer bli fantastisk.
Måndag-onsdag är jag i Jönköping och dansar poppin och locking.
Onsdag eftermiddag åker jag till Västerås för att sammanstråla med min familj och sedan beger vi oss till Tandådalen och där ska jag ha en orgie i snowboard- och längdskidsåkning. Hell yeah!

Nu ska jag sova. Hejdå fredagkvällen!

Inga kommentarer: