onsdag, mars 16, 2011

Ovant, men bra.

13:08

Har två helt crazy dansdagar bakom mig. 3 klasser i måndags, plus en timmes egenträning däremellan och igår... herrejävlar, igår hade tagit knäcken på vem som helst. Först 1,5 timmes dans, lunch, sen 1,5 timme till med Sweet N där både hon och vi körde skiten ur oss så mycket att jag blev liite gråtfärdig ibland. På ett bra sätt. Efter det åkte jag till farmor och vi handla blommor till lägenheten. När alla blommor var installerade drog jag till Hiphopakademien och körde break i 1,5 timme med Abe, Marty och de andra som var där, innan jag avslutade med att dra av en timmes lektion med Twisted D innan dansdagen var slut. När jag skulle sova var jag så trött att jag inte ens kunde somna. Idag är hela jag öm och träningsvärkande, men när jag har en spegel i närheten drar jag ner min t-shirt från vänsteraxeln och fånler när jag ser blåmärkena jag får av att öva axelfreeze. 

Prattid på ungdomsmottagningen igår. Jag är en lejoninna som blir arg. Lillebror har flyttat och jag har blivit ensambarn hemma hos mamma och pappa, för första gången ever. Vi pratade om att nöja sig och vad det kan göra med ens självbild. När jag gick därifrån hade jag huvudet fullt av massa tankar att tänka på i hemläxa. Jag bestämde i helgen att pröva att sova i lägenheten inatt och det känns lite läskigt. Det är en stor grej, fast samtidigt inte. Det är ett stort steg, men ingen stor grej. Jag behöver visa för mig själv att jag klarar det. Jag behöver nog mest av allt bara lita på mig själv. Jag tror det kommer bli bra. Ovant, men bra. :)

1 kommentar:

Lady Hickups sa...

Klart att det kommer bli bra bebe :)
Längtar massa till fredagslockingen och dig och kramar och dans, massa!! <3