tisdag, mars 22, 2011

Nänujävlar!

17:08

I fredags fick klassen mer eller mindre en utskällning av Sweet N, för att vi inte lägger manken till ordentligt. Jag svarar inte för de andra, men jag känner själv att jag liksom legat lite under isen med dansen sen jag faktiskt tog tag i mina ätstörningar i höstas. A lot of things on my mind, helt enkelt. Jag har inte utvecklats som jag velat... eller typ alls känns det som. Det var skönt att få en spark i baken och efter att ha vilat lördag-söndag så känner jag mig liksom redo att köra fullt ut igen. Att verkligen jobba för att bli bättre och inte bara gå på klass. Jag märkte det igår på Twisted T:s klass - vafan, jag tar ju inte i 100%!? På en av mina favvoklasser?! Då blev jag arg på mig själv och kände lite nänujävlar! Så var jag också mer nöjd när jag gick därifrån än jag var förra veckan.

Det är så jävla lätt att slacka när det bara hänger på en själv. Chilla lite. Inte ta i fullt ut. Mesa sig. Bot no no. Här ska köras tills jag dör (nästan). Idag har vi haft tokdans-tisdag med cyphers typ hela dagen, energinivån gick i taket! Nu håller jag på att peppa mig till breaken. Sen klass med Twisted D som avslutning. Ta iiii!

En ny vecka är kickad igång med besked! Woop woop!

Inga kommentarer: