onsdag, mars 23, 2011

Energitjuv.

21:44

Idag har varit feta energitjuven. Trötta ben, trött huvud och ett event som fuckade upp helt, utan inblandning från vår sida. Och så toalettstädning. Jag var sååå nära att strunta i mitt liv, åka hem och lägga mig i soffan med en filt över huvudet. Lyckligtvis tog jag mitt förnuft till fånga och gjorde något som gav energi istället - åkte till Twisted, skrev någon timme på en ny låt och hade sen en highheel-klass med Sweet N där jag inte kände mig riktigt så bortkommen som förra veckan. Sen åkte jag hem, premiärjoggade med mamma och gjorde min egen variant på turkisk börek (dvs. jag had inget recept utan bara typ vad den innehöll). Hela jag mår lite bättre och nu ska jag skaffa mig lite kvalitetssömn också.

Idag fyller min älskade Lillebror 20 år. Hipp hipp hurra! <3
(jag känner mig gammal!)

Inga kommentarer: