fredag, mars 18, 2011

Ett namn till.

13:07

När jag sov över i lägenheten möttes jag av ett brev på hallmattan, där Skatteverket hade skickat mig ett fint officiellt papper om att min namnändring gick igenom och att jag numera har Gabbys tilltalsnamn som mellannamn. För att om jag hade kunnat förlova mig med en av mina bästa vänner hade jag gjort det och hon är ju en del av min familj och som en syster. It's looove bejbi!

Annars gör jag som resten av Sverige och säger: fan, det snöar. Igen. Jävla väder. Ge mig våren tillbaka.

Min kropp är trött. Träningsvärk och trött. Mest är det huvudet som bara vill säcka ihop och sova en stund. Ändå ser jag jättemycket fram emot två timmar koreografi med Sweet N och fredagslockingen i eftermiddag. Men imorgon blir det vila och knådning. Åh, jag längtar så jag blir lite knäpp efter det!

Inga kommentarer: