torsdag, februari 17, 2011

Sömnslarver.

23:38

Varje dag som jag vaknar och inte har ont i halsen blir jag glad. Idag har jag sjusovit till kl. 10, dansat (eller tränat teknik. Så värst mycket dans blev det inte) i typ 2 timmar och kört lite fys. Efter en dusch åkte mamma och jag till IKEA för att handla nästan det sista till lägenheten. Sen passade vi på att åka en sväng förbi Mölndals bro och handla en ny pärm till mig - numera är alla mina viktiga papper insatta på en bra plats i en pärm. Åh, ljuva ordningssamma känsla! :)

Det enda som behövs nu (förutom köksluckorna, men det är en bit in i mars som det händer) är att sätta upp lite tavlor, fixa upp bänkbelysning i köket, sätta upp en knivlist och hitta gardiner till vardagsrummet. Och åka till Plantagen med farmor och köpa massa blommor och krukväxter! Allt utom gardinerna och Plantagen behöver jag pappa till, så jag ska boka upp en tid med honom... och sen känns det klart nog för en övernattning. :)

Apropå övernattning så borde jag varit i säng för över en timme sen, men hej! har man lov så får man slarva lite med sömnen. :)

Inga kommentarer: