tisdag, februari 22, 2011

Sega ben.

19:35

Det känns av att det är andra dagen med kickin' dansträning efter ett lov där jag mest gick in för att bli helt frisk istället för att träna halvsjuk. Första veckan efter sjukdom är verkligen alltid ruskigt seg. Jag är ruskigt seg. Locking (YAAAY!) innan lunchen och träna koreografi till 8 mars efter lunchen. Nu är en timme med Twisted D förestående och jag bävar lite för vad han ska hitta på. Mest av allt bävar jag för att jag har legat av mig så förbaskad med isolations sen förra terminen. Och för att han kan vara en riktig Hitler när han vill. Dock världens bästa Hitler. Vi har för övrigt bokat in Twinsen som gästlärare i tre veckor framöver på fredag. Jag är lycklig och glad och ser fram emot tre lärorika och jobbiga fredagar.

Äpple och macka i magen.
Ny musik i mp3n.
Väskan packad.
Iväg till tåget!

Inga kommentarer: