måndag, februari 07, 2011

Bra måndagspotential.


11:05

Min kropp är dum. Den har fått för sig att det är OK att vakna 2 timmar mitt i natten och sen inte vilja somna om på ett par timmar. Jag tycker inte det är OK och var förbannat trött imorse när klockan ringde (då hade jag precis somnat om...). Om vi ska gå på något roligare så är min förkylning betydligt bättre efter en lördag-söndag som inbegripit att göra sushi, lite vin, massa mys och en fantastisk pizza på söndagkvällen som var en vända upp-och-ner på köksgolvet innan jag skrapade ihop resterna av den och den blev kvällsmat. Inget halsont kvar, men jag
safe:ar idag och kommer sitta vid sidan av när det dansas. Suck.

Idag har vi Fröken hela dagen. Klar potential till bra måndag, med andra ord. :)

Förresten!
Min klass arrangerar hiphopevent med jam, workshop och battle för freshies!
Du kommer väl? :)

Inga kommentarer: