måndag, februari 14, 2011

Alla hjärtans dag.

20:47

Workshop med house och dancehall idag och det var riktigt roligt och riktigt svårt. Vem har sagt att det är lätt att whine:a när både fötterna, benen och armarna ska röra sig samtidigt som överkroppen!? Inte jag i alla fall! Jag jobbar på att lite sakta trappa upp träningen för att inte åka på förkylning igen. Det går bra, fast jag vill hinna med så mycket! :)

Nu lyssnar jag på Sömnlöshet med Fröken och Middlesex och är lite vemodig, varken mer eller mindre. Jag åkte hem till lägenheten efter workshopen och städade i köksskåpen, i bokhyllan, bland örhängen och halsband och satte in bilder i mina två stora ramar. Det blir bra, det blir faktiskt jättefint. Jag tog med min mina viktiga-papper-pärmar hem och ska städa där också. Jag är grym på att slänga saker när jag städar. No nostalgi at all, bara behöver jag verkligen det här? och nejtack och hejdå. Var en vända till sophuset med papper idag och hade lyckats få till en till hög när pappa kom och skulle hämta mig.

Jag (Mamma) har köpt en anteckningsbok att skriva mina färdiga låtar i - jag är hela tiden rädd att tappa bort papprena de är skrivna på. Men nu ska de samlas i en bok med hård pärm, på plats. :)

Inga kommentarer: