onsdag, januari 19, 2011

Ledig dag!

10:17

Idag är första dagen sen i torsdags som jag inte ska stressa direkt från skolan till Scandinavium för att logga handbollsmatch och jag njuter av tanken varje gång jag kommer på det. Inte alls för att det har varit tråkigt (även om det varit jobbigt till och från) utan bara för att det är skönt att vara ledig.

Hade pratstund med pappa i bilen imorse om hur det varit att jobba med handbolls-VM och att det blivit så mycket mer än jag trodde. Mer jobb, mer ansvar, mer frihet att lösa saker efter eget huvud. Otroligt utvecklade och spännande. Och slitigt och nervöst i en salig blandning. Häftigt. :)

1 kommentar:

Lady Hiccups sa...

Du är så värd lite ledig tid!
Haha, klart du ska få se mitt bling, tror väl inte jag kan låta bli att visa heller? ^^ Lördag kommer bli awesome! ska bara komma på vad jag ska beställa som middag :P