onsdag, januari 05, 2011

En dag i flera delar.

18:12

Jag skrev ju innan jag begav mig iväg på resande fort att jag var skrämd av tanken på Tyskland, Stockholm och vara hemifrån i nästan en vecka med ovan miljö och rent allmänt en känsla av otrygghet. Ägnade resan upp till Stockholm åt att fila på raptexter, lyssna igenom ett par mixtapes och fundera. Och insåg att jag faktiskt måste göra precis som jag tänkt för att inte bli missmodig - en sak i taget - fast i en mer grundlig version. Till och med en dag i taget känns övermäktigt ibland och sen jag åkte hemifrån har jag gått på ett mål i taget. Dagen blir uppdelad och det jag behöver göra är bara att koncentrera mig på först frukost och sen väntar jag bara på att bli hungrig igen. Jag behöver inte fixa en hel dag åt gången, bara en bit i taget och vips så har det gått en hel dag. :)

Jag mår rätt bra. Jag kommer underfund med saker och tycker det ska bli skönt att ha prattid snart igen.

Inga kommentarer: