måndag, januari 31, 2011

Delar på, minskar ner.

12:43

Sms:ade min lärare om att jag inte hade någon redovisning.
Mådde apa. Övervägde att skolka hela dagen.
Insåg att det innebar en rapmåndag mindre.
Bestämde mig för att skolka förmiddagen i skolan.
Bestämde mig för att åka hem till farmor&farfar.
Gick till tåget och var ledsen.
Funderade och blev arg för att jag vänder prestation mot mig själv.
Mycket lättare att vara arg.
Lyssnade på Silversystrar och Shazaam och mådde mer arg och samtidigt bättre.
Ilska är lättare är ledsenhet.
Skrev 16 bars.

Kom hem till farmor och blev kramad hårt hårt. Jag sa att jag skolkade. Farmor sa: "Det är inte till att vara dålig människa, det är till att vara förståndig människa." Är det en gåva alla föräldrar har, att säga rätt saker när en behöver det som mest. Åt finlunch hos farmor med Lillebror. Han sa: "Hey, I don't judge! Eller jo, det gör jag ju, men inte dig." Kärlek. Saker och ting blir mycket lättare om jag delar dem. Jag älskar min familj.

Inga kommentarer: