onsdag, december 15, 2010

Thailandmage.

16:42

Igar brot vi av fran soldagarna pa stranden och akte till Rayong och shoppade istallet. Jag som ar van att vanda pa varje slant fick jobba med mig sjalv for att komma i spenderarbyxorna (fatt pengar av mormor&morfar i julklapp) men efter ett tag gick det riktigt bra. ;) Ett par skor, snyggaste t-shirten ever och lite annat smatt och gott.

Pappa, jag och broder pausade med att ata lunch och sen dog min mage. Jag vet inte varfor, men sen hade jag krampont i magen resten av dagen, madde illa och fick knappt ner vatten en gang. Nar vi skulle kaka pa kvallen bestallde jag in en sallad, fick i mig typ fyra gurkor och sen gick jag och la mig i fosterstallning i sangen och forsokte sova. Forsokte, for jag har legat och vridit mig och slumrat hela natten. Javla javla. Idag har magkrampen slappt, men jag kanner mig som om jag vore bakfull. Jattetrott, seg och om i hela kroppen och magen kanns som nagon gatt los pa den med boxhandskar. Jag kanner mig fantastiskt ynklig och langtar hem till Sverige och potatismos. Eller nagot annat snallt som min mage kanner igen. En toast och lite frukt har jag fatt ner idag.

Bla. =(
Imorgon ska vi till Koh Samet som ar ett jattefin o. Hoppas allt ar batte da. =)
Puss!

Inga kommentarer: