fredag, december 03, 2010

Jag vill bara ha en chill fredagkväll!

22:08

Jag är lite gnällig ikväll. Så brukar det blir efter en vecka där jag kommer hem typ 22-22.30. på kvällarna... eller inte kommer hem alls och sover borta. Jag önskade mig en lugn och stilla fredagkväll - det enda som stod på schemat var extraträning inför showen kl. 18. "En timme som vanligt." trodde jag, men Juve var sen för att kollektivtrafiken var kaos och sen höll vi på till freaking halv nio. Jag klagar inte för att det var tråkigt - det var jättebra och behövdes verkligen... men nu är klockan över tio och jag har hunnit med att duscha och äta och nu ska jag sova.

Jag saknar lite tid att göra vad jag vill på bara. Suck.
Nåja. Imorgon är det genrep för showcaset på söndag och det är alltid roligt. 12-20 @ Pustervik. Jag ska hinna med att baka genrepskakor imorgon och imorgon kväll tänker jag banne mig inte göra ett dugg.

Nu är det godnatt och ladda för imorgon. Yeha. :)

Inga kommentarer: