torsdag, december 30, 2010

Dan före nyår.

23:42

Snart inne på sista dygnet av det här året. Swoosch har det sagt i vanlig ordning och i vanlig nostalgiskt anda tar jag mig en tillbakablick och inser att det jag minns mest av det här året är det senaste halvåret. Det som har präglat mitt år och jag minns mest är två saker:
1. Jag började min fina hiphopklass och hiphopen har tagit över mitt liv sen dess på ett sätt som jag aldrig trott. Dansare, b-girl, rapper. Hiphop for life. <3
2. Jag insåg att jag var sjuk och sökte hjälp för mina ätstörningar. Något av det bästa jag gjort i hela mitt liv - det går långsamt, men jag mår bättre. Mindre ångest, inte lika rädd och inte ensam. Det är rätt bra, eller hur? :)

Och tågluffsresan, med Gabs och Bus. Jag blev typ-vegetarian och drog med mig Lady Hickups i farten. Var förälskad i somras utan att det ledde till något och utan att det gjorde alltför ont. Åkte till Thailand med familjen och nästan skippade julen.

Hej 2011. Välkommen. :)

Inga kommentarer: