tisdag, december 07, 2010

Dan före dan före Thailand.

22:48

Jag är sådär trött om en blir av att verkligen ge järnet när en tränar. Nina är på oss, jag är på mig själv. Sista halvtimmen var jag på vippen att börja gråta mest hela tiden, men tänkte gång på gång: "Nej, det är OK, du orkar det här, det är bara en lite stund till. Du fixar det här, det är den här träningen som verkligen ger." Så nu är jag helt slut och trött och urlakad och väldigt nöjd med mig själv. Och jag har redan träningsvärk efter idag (min korsrygg dödar mig!) - bara det säger väl en del om hur intensiva houseklasserna är. Även om jag gnäller nu och svär och tänker att jag orkar inte det här! under klasserna... så älskar jag det. :)

Jag har sagt hejdå till Gabs och Bus idag - imorgon ska jag äta lunch med Lady Hickups och sen är det avfärd mot Västerås och på torsdag är det hejdå Sverige - hejsan Thailand! Jag har nästan packat allt som behövs och håller som bäst på att fixa lite mer ny musik till mp3spelaren. Jag blir alldeles lycklig av rappare med mixtape som ligger ute för fri nedladdning och (jag vet att jag är sist med såna här grejer...) på Whoa! finns det "Veckans MP3" som också är fri att ladda ner. Ny musik! Mumma!

Jag vill ha Thailand lite som ett träningsläger - jag vill springa, dansa, styrketräna, leka break i sanden och bara vara allmänt aktiv och skutta runt. Ha tid att göra vad jag vill utan att behöva passa in det bland en massa annat. Sen vill jag bada, läsa en massa böcker, chilla och äta thailändsk mat. Och dricka drink ur kokosnötter. :)

2 kommentarer:

Bella sa...

Åh kan ni ta med mig? :D Får nog plats i en resväska!

Bella sa...

Åh kan ni ta med mig? :D Får nog plats i en resväska!