söndag, december 26, 2010

Annan dagen.

11:32

Hej Sverige, nu är jag hemma igen! =D
Betydligt brunare, med D-vitaminnivåerna fulladdade och med en massa fina minnen ska jag bränna av de sista dagarna innan det är dags att bege sig in i ett nytt år.

Den 24 december kl. 20 på kvällen blev vi upplockade i Mae Phim och började resan hem - först 2 timmars bilresa in ill Bangkok, sen 11 timmars flygresa hem och slutligen 1-2 timmars bilfärd från långtidsparkeringen till Västerås. Allt gick väldigt smidigt och förvånansvärt fort, jag lyckades sova större delen av tiden (så bra det nu går att sova på ett flygplan). Igår var inte den mest aktiva dagen - med kroppen 6 timmar åt fel håll var jag jättenöjd att jag lyckades skrapa ihop mina dagliga danslåtar och dessutom ett klart godkänt (med tanke på omständigheterna) fyspass. Att jag i sällskap med bröder dessutom var ute på krogen en sväng med Lajsa igårkväll var såpass energiskt att jag förvånande mig själv. Sen att vi var hemma innan tolv och att jag sovit som en gris i 11 timmar är något som faktiskt behövdes. :)

Idag är det dags för 5 timmar i en bil hem till Göteborg och sen är jag hemmahemma på riktigt. Har redan bokat upp mig med älskade Lady Hickups och Gabs för att ge julklappar och kramas.

Inga kommentarer: