måndag, november 15, 2010

Spara till en annan dag.

13:42

Det är måndag. Jag fattar inte riktigt att det är måndag. Min kropp har inte hunnit med och är fortfarande inställd på "söndag" - alltså är hela jag seg och trött och hela förmiddagen har jag suttit och varit uttråkad av våran lektion. Sms:at, målat på byxorna, skrivit lite på raptexter och försökt planera min vecka.

Dans idag - hiphop emd Juve och isolation med Twisted T. Det är det jag längtar till ikväll. Det jag inte längtar till är att jag kommer behöva stressa som en tok däremellan för hinna till Lisebergshallen och logga handbollsmatch för RIK-H43. Hejdå, 2 timmars extra träningstid! =/ Sedan stressa tillbaka till Twisted för att hinna tillbaka till isolationklassen 20:30. Meh. Stressa mellan saker är klart en av de saker jag tycker sämst om.

Det jag helst av allt vill göra är att ligga i en soffa och se på film, gärna med någon. No effort at all, tack. Nåja. En annan dag.

Inga kommentarer: