fredag, oktober 01, 2010

Fredagsfeeling.

12:47

Jag är otroligt förvånad över hur fort veckan har gått. Vem hoppade över måndag, tisdag och onsdag åt mig?!

Idag känns bättre. Jag är på jättebra humör och min muskelbristning läker för långsamt, men den läker åtminstone. Jag har kunnat dansa och var till och med på breaken igår, så mycket det nu gick. Jag har varit på gymmet tre gånger den här veckan, igår med mamma som pepp och träningssällskap. Det känns OK. Inte särskilt roligt, men helt OK. Jag får använda mina muskler och det är det som är viktigast. Igår var första gången sen jag skadade mig som jag kunde sätta mig enr på toaletten utan at ta stöd av handfatet - framsteg! =D

Ikväll ska jag hem till Nästan Bror med familjen och ägna mig åt surströmmingsätande. Och nej, ni som inte har smakat får INTE rynka på näsan! :P

1 kommentar:

Bella sa...

Jag undrar också vart dagarna tar vägen. De går ju alldeles för fort, man hinner inte vara i nuet. Och va roligt att du kan dansa igen! :-)