tisdag, september 14, 2010

Jävla reklam.

16:09

Nu har jag dansat 11.30-15.15, inklusive 45 minuters lunchbreak. Mina vader är döda, jag har totalt svettat ner två par linnen och en t-shirt och nästan lyckats skaffa mig en blåsa under höger trampdyna. Jag har också hunnit med att få X antal vredesutbrott på mig själv för att min kropp inte göra som jag tänker och vill. Så tacksam för Nina som lärare, för att hon peppar och stöttar och pushar mig lite, lite extra. Träna, träna, nöta in. Alltså - jag bara SKA bli så jäkla awesome på det här! Jag har en liten tankegång som mest är en stilla förhoppning att känna mig bra nog att ställa upp på Pump up the jam som är 3 oktober... men vi får se. :)

Annars måste jag lätta mitt hjärta över en av reklamerna i busshållplatserna nu - KappAhl eller Lindex, jag vet inte vilket. Det är underkläder reklam med sloganen "Shape your body." Jag vill kräkas varje gång jag ser dem. Tala om för mig VARFÖR min kropp inte duger som den är utan behöver FORMAS med underkläder?! Jojo, pränta in att man inte duger som man är ...äckligt!

Nu ska jag ner till Twisted igen och försöka komma med i den redan fulla lockingklassen, wish me luck! :)

2 kommentarer:

Bella sa...

Åh, gud jag är också trött på Lindex och KappAhl och alla de andra. Inte nog med att vi får stå ut med alla trådsmala tjeje i bikini under sommarmånaderna, nu får vi även må dåligt under hösten. För att inte tala om perioden kring jul... Att vi inte går och hänger oss!!

Fummelfot sa...

Jo, tänk samma sak många gånger... Flippade över för en kompis idag och det slutade med att jag mest satt och svor. :P Välartikulerat och bra, men vad gör man? Det är det som retar mig mest - vad katten gör man? Ibland vill jag verkligen bli kriminell och måla över/riva ner varenda reklambild jag ser!