torsdag, september 23, 2010

Fixa allt på en gång.

17:09

Idag har jag suttit och varit frustrerad i två timmar när resten av klassen körde breakdance och jag satt bredvid och ville vara med så mycket att det värkte i hjärtat och spritte i benen. Jag kommer nog bli lite dum i huvudet innan jag är frisk igen... men oroa er inte, ni märker nog ingen skillnad. ;P

En bra grej är att jag var och fick min rygg fixad av min kiropraktor igen och eftersom jag inte får dansa eller träna på något sätt som gör ont med benet (= typ allting) så kommer ryggen hinna läka ihop och bli hel, så jag kommer vara JÄTTEfrisk när jag väl är frisk. :)

Helt amazing rapworkshop idag igen! Alla är helt otroliga och helt okritiskt kommer vår låt att bli det bästa som någonsin gjorts inom rapSverige. Okej, vi kommer i alla fall bli väldigt nöjda med oss själva. :) Nu hänger jag i skolan för att invänta föreställningen XPSD på Pustervik klockan 19.00. och efter det ska jag hem för att fika med Gabs och leka pärlplattor. Imorgon är det fredag och helg!

Inga kommentarer: