söndag, juni 27, 2010

Sunny sunday.

12:39

Igår kväll försökte Lady Hickups och jag oss på att grilla. Det... gick. Jag påstår inte att det gick väldigt bra (eller att all maten fick plats på grillen) men vi la på det som fick plats, placerade resten i ugnen och stekte majskolvarna i grillpannan. Efter maten anordnade vi en chokladbanan i ugnen, hyrde film och spenderade resten av kvällen i soffan. Imorse tog vi en liten promenad och gjorde varsitt grönt monster och avnjöt det utomhus på trappen innan hon hoppade på tåget hem. Det behöver inte vara svårare än så. <3

Nu sitter jag och segar (okynnesbloggar tror jag den rätta beskrivningen är) efter att ha plockat iordning på kaoset jag ofrivilligt skapade i huset igår. Alldeles snart ska jag sparka ut mig från huset och åka till Bunketorp för en löprunda. Det kommer inte gå fort, men det gör mig inte så mycket. Det jag behöver är att komma ut, röra på mig och springa i en skog!

Inga kommentarer: