söndag, juni 27, 2010

Sommarlöpning in my heart.

16:13

Löpturen i Bunketorp var awesome! På vägen dit funderade jag lite på vilken sträcka jag skulle ta mig för och den logiska delen tyckte att "3,5 km blir nog bra som lite mjukstart efter tågluffen." men det kände jag inte alls för, så jag sprang 6,5:an istället. Fullt medveten om att det egentligen var för långt för att vara "första passet" på ett tag gav jag mig iväg på studsande steg och med "Walking on sunshine" i öronen och njöt så att det nästan gjorde ont av skog, stig, grus och solsken. Och visst var det för långt egentligen - sista kilometern var jag helt slut och ville bara gå, men med autopiloten på kom jag i mål utan att ha gått ett endaste steg och var väldigt tacksam mot mig själv för att jag hade kommit ihåg att ta med vattenflaska. Otroligt nöjd med mig själv och mina fina kropp för att den orkar det jag vill! Nästa vecka vill jag bege mig en sväng på Getryggen i Skatås och ska förevisa Bunketorp och min badtjärn för Lady Hickups en bra kväll. Nu ska jag dra iväg till Liseberg och dansa salsa. Opa! =D

Inga kommentarer: