måndag, juni 07, 2010

Resten av den (inte lika) jävla måndagen.

21:52

Status - fortfarande svullen, jätteond tumme. Jag börjar däremot blir riktigt duktig med vänstern eller att göra saker med högern utan att röra tummen. De få gånger jag glömmer av mig och försöker greppa något slutar jag med det ganska fort och svär istället. Samtidigt kan jag inte vara mer än tacksam för att det är tummen jag stukar och att jag inte... drämde i ett knä eller hakan eller axeln eller nåt. Jag kan i alla fall fortfarande springa och träna med en invalidiserad tumme. :)

Dagen blev liite bättre när jag hook:ade upp med Gabby i eftermiddags och köpte tågluffbiljett. Wow. It's happening, på riktigt. Det är knappt tre dagar kvar och jag har inte ens packat ochhar en hel del kvar att fixa. Men det fixar sig. Tågluffmöte nr. 3 imorgon och då ska de få frågetecken som är kvar redas ut.

Nu är det bedtime. Under dagen har jag utvecklat en sjuhelsikes träningsvärk efter utfallen igår som jag tänkte sova bort. Hoppas går ju. :P

Inga kommentarer: