onsdag, maj 19, 2010

Energy me up.

15:30

Jag är lite fundersam över var all min energi kommer ifrån nowadays. Jag vill springa varje dag. Ut i skogen, hoppa, leka, studsa, tills det svider i benen och svetten rinner och andetagen kommer i små flämtningar. Heja min kropp, den fungerar och är glad och vill röra på sig! Fundersam, som sagt, men rätt nöjd. :) Det enda som kniper är dansen. Jag saknar TFDA så det gör lite ont i hjärtat - klart jag tränar hemma, men det är inte samma sak. Halmstad och jag ska i alla fall dra till "Jammin' the 9os" på Kulturhuset Oceanen på fredag och shake:a ass. Förhoppningsvis är det lite mer folk man känner där. :)

Igår hade jag myskväll bestämt med Gabs och efter lite sms:ande dök Lady Hickups upp också - ju fler, desto roligare heter det ju. Gabs diskade, jag slängde ihop ett bröd, Lady Hickups drack kaffe och sen gjorde vi det som jag hade som önskemål för kvällen, nämligen:



Pärlplattor! - oh yes, we did. ;)
Barndomsnostalgi all the way. Jag gjorde Super Mario-svampar! Klockan var efter ett när Gabs och jag droppade i säng, trötta och nöjda och sov som två små stenar utan att ha ställt någon klocka tills vi vaknade. Awesome myskväll.

Inga kommentarer: