måndag, april 26, 2010

Bara några dagar till.

09:18

Nej, min kropp tycker inte om mig idag. Den tyckte inte om mig inatt heller när jag vaknade till och från, svettig och förvirrad. Halsontet håller i sig, snuvig, träningsvärk. Jag har till och med hunnit få näsblod fast klockan inte ens är 10. Ja, jag känner mig rätt gnällig idag. Sova en timme till och sen ta det piano hela dagen. Kruxet är att jag måste till dansen ikväll. Kommer jag inte på klasserna i veckan, får jag inte vara med på showcaset - såklart, det är inte fair att de andra sliter arslet av sig och jag glassar omkring och sen bara hoppar in när det är det roliga. Allright, så kanske det inte är... men ändå. Om jag inte tränar sabbar jag för de andra.

Okej kroppen, vi gör en deal - om du bara pallar med den här veckan, så lovar jag att ta det lugnt och vila nästa vecka. Vi snackar bada badkar och fotmassage och massa god mat (som jag i och för sig redan äter) och sovmornar och hela kittet. Ja? :)

Inga kommentarer: