fredag, mars 05, 2010

MU, dag 3 & 4.

MU, dag 3.
4 träningspass, dans á 1 timme/klass (8 kvar)
40 armhävningar (240 kvar)

MU, dag 4.
1 träningspass, mitt underbara gympass <3 (7 kvar)
19 burpees (181 kvar)
80 sidoutfall (130 kvar)
4,5 min i plankan (21 min kvar)

Maxtest:
Armhävningar: 5 st. (riktigt strikta armhävningar. blicken framåt, bröstet ner i golvet, allt sånt.)
Maxtid i plankan på tårna: 3 min
Antal "varv" fram och tillbaka över stepbräda, 1 min: 23 st
Antal burpees på raken: inte gjort än. I figure att det inte riktigt ger rätt utslag med benen fulla av träningsvärk? :P
Hopprep, antal missar på 10 min: 36

Får börja fundera lite seriöst på vad jag ska testa för nya träningspass. Det vore ju kul med något helt off. Squash vet jag att någon skrev något om... hmm. Jag ska kolla in pass-schemat på mitt gym och fundera lite.

1 nytt recept och 1 ny råvara provad - soppa på butternut squash. En något modifierad variant kommer definitivt att lagas igen. :)

Godisstoppet går bra, även om jag ar lite worries för helgen då jag ska till Gnällbältet och morföräldrar. Bullmormor, that is. Tja, ett förbud är ett förbud, så enkelt är det. Affirmationen har jag skrivit upp som bakgrund i telefonen och upprepar sjuttielva gånger per dag. I like it. :) OCH mina 30 minuter tänker jag ägna åt att ta ett långt, varmt bad med en bra bok eller nåt sånt i helgen. Kanske till och med kan övertala pappi att knåda min fötter lite? Försöka duger. :P

Inga kommentarer: