lördag, mars 06, 2010

Gnällbältetlördag.

13:18

Det var 4 ljuvliga timmar i bilen upp till Gnällbältet - jag satt på tvären, med benen utsträckta över hela baksätet, en kudde bakom ryggen, en i knäet, filt över benen, en fikapåse på bilgolvet och en hel påse med mammas nya kokböcker hon handlade på bokrean. Det blev inget sovit, men en massa matinspiration och bara ren avslappning. Väl framme bjöds vi på de sedvanliga mackorna och ett mycket efterlängtat glas vin. Strax efter tolv stöp jag i säng och sov som en prinsessa i rosa sängkläder. :)

MU, dag 5 & 6.

Dag 5: Vilodag!

Dag 6:
1 träningspass, jogging i ca 30 min (6 kvar)
30 burpees (151 kvar)

30 minuter har jag ägnat helt åt mig själv med följande:
That's right, mormor och morfar har badkar.
Två nävar badsalt, massa varmt vatten och SKUM!


Nu är jag varm, rosa, nöjd och luktar som en kaka efter att ha smort in min med mammas bodybutter. Och så har jag fina strumpor på mig. :)

1 kommentar:

ÄtaTränaKämpa sa...

Härligt!
Jag önskar vi hade badkar i lägenheten, det är ju så ljuvligt att ta ett bad..