onsdag, mars 24, 2010

Chaite och glasscraving.

22:06

Idag är jag nöjd med min insats vid skolbänken. Heja heja mig!

En av nackdelarna med att inte längre bo med sin teberoende mor är att te av alla de sorter inte längre tycks inhandla sig själva, som de i princip gjorde när jag bodde hemma. Idag blev jag räddad i mitt begär efter chaite av min mor som bjöd hem mig på te och ute på promenad tog vi en sväng till affären och hon köpte fetaost till middagen och en förpackning chaite till mig. Heja mamma. <3

Nu plötsligt drabbades jag av ett vansinnigt glasscraving. Ben&Jerryglass och marängssvisch. Taskigt för mig att det är MU i en vecka till. Tur för mig att det är min fridag imorgon och att jag banne mig tänker ställa fram lite glass till våffelkalaset. Men, Ben&Jerryglassen får vänta tills det är april. Någon slags självdisciplin får jag ha - dessutom blir saker och ting oftast godare om jag får vänta och längta lite efter dem. :)

Inga kommentarer: