måndag, februari 22, 2010

Syftet som blev ett monster.

15:01

Är det något jag lärt mig efter 3,5 års högskolestudier så är det att skriva informativa rubriker om jag mailar något och datummärka mail och dokument. Jag kommer älska mig själv när jag behöver leta reda på något i framtiden.

Som sagt - ny vecka, ny vardag. Tur att min vardag är ganska omväxlande och roligt. Planeringsseminariet i fredags (med tillhörande nervöst sammanbrott) gav verkligen en spark i baken och satte lite fart på kugghjulen, så idag har jag försökt mig på att avgränsa mitt syfte och skriva utkast till enkät. Syftet fick dock för dig att leka monster och började växa åt två håll istället för att avgränsa sig och bli mindre, så nu sitter jag med två syften som bägge skulle vara lika roliga att undersöka och är något rådvill. Känner dock inte att det ger mig något att sitta och stirra på skärmen mer nu - hela min kropp kliar av dans- och träningslust, så jag tar en snabb sväng i gymmet innan jag åker hem till min wife-for-now innan det är dags för dans. Skitsur på mig själv för att jag glömde frikorten hemma, annars hade jag kunnat lura med henne till gymmet. >.<

Inga kommentarer: