lördag, februari 13, 2010

In the cold, cold night.

00:07

Jamet var bra. Galet grymma battles och jag är ett antal mobilkameravideo:s rikare och har inspiration upp över öronen. På måndag åker jag till Jönköping för lite mer inspiration och dans. Love it. <3

Backa på hemvägen var kallt. Jag hade minst en tröja för lite på mig, satt och småfrös nästan hela vägen hem - sista biten helfrös jag. Sträckan mellan hållplatsen och hemma blir längre och längre ju kallare och tröttare jag är.

Plockat iordning lite innan jag ska hit the pillow. Trots att jag vet att det kommer innebära nattliga kisspauser har jag fixat te i min termosmugg och ska ha när jag kryper ner. Avskyr att frysa, basta. Imorgon är det lördag. Jag ska tvätta, städa, pyssla och inte stressa. Det kommer bli en bra dag. :)

Inga kommentarer: