måndag, februari 15, 2010

Bring it on!

21:48

Tip the Velvet var amazing. Sällskapet, lokalen, kläderna, musiken - allt var AMAZING! :)
Min söndag var som en dag sig bör vara när man somnar runt 4-5-tiden. NYC-klass vid halv fem och nej, kroppskontrollen är inte den bästa dagen efter alkoholintag, men ändå mycket bra klass med mycket energi. Sen åkte jag hem till Mikkis där kvällen innefattade henne, Lady Hickups, en förvånansvärt rolig romantisk komedi, pizza och världens största fat med marängsvisch (jag VET att det inte stavas så, men det låter så när jag uttalar det. :P). Underbar avslutning på helgen. <3

Idag har jag tagit mig till Jönköping för dansläger, haft först hiphop och sen dancehallklass och har redan känning av träningsvärken jag kommer ha imorgon. Jag sitter hemma hos Nästan Bror mot en stor hög med kuddar, är trött, nöjd och glad. Hej nya veckan och välkommen! :)

Inga kommentarer: