fredag, februari 12, 2010

Helg. På riktigt. Jo, faktiskt.

15:20

Jag har skrivit på min planeringsrapport hela veckan. Skrivit och skrivit och skrivit och tänk tusen tankar när jag inte suttit vid datorn och mailat min handledare och flyttat om och omformulerat och pratat med mamma och nu... nu har jag kommit så långt som jag planerade att komma. Ett första utkast är ivägskickat till min handledare för slakt (ehm, konstruktiv kritik heter det kanske på fackspråk) och jag har faktiskt hållt min egen deadline. Jag sitter här med en känsla i kroppen av "Jaha, och vad ska jag ta tag i nu då?". Missförstå mig rätt, det finns tusen saker till jag kan ta tag i när det gäller skolan, men jag har faktiskt gjort färdigt allt som jag tänkt göra den här veckan. Allt jag gör utöver det är bonus.
Jag kan ta helg med gott samvete.

Oj, jag känner inte ens igen känslan, så länge sen var det.


Ikväll ska jag på jam. Det kommer bli awesome. :)

Inga kommentarer: