söndag, februari 28, 2010

Ice ice baby.

20:02

Spännande fenomen det där, att efter varje danspass vara så full med adrenalin och happy-hormoner att jag totalt glömmer bort att jag kommer vara jättetrött en kvart efter att jag kommit hem och inte orka göra hälften av alla grejer jag planerade att göra på hemvägen. Så också idag. :P

Jag var på Avatar med familjen igår och valde att nanna där istället för att bli hemskjutsad. Lite för länge sen jag kunde krama dem när jag ville. Idag kom Gabs till mig och fick kaffe innan hon följde med och kokade på dansen. Jag blir lika smickrad varje gång någon faktiskt vill följa med och titta, tycker det är askul att få visa upp mig och vad jag egentligen pysslar med på vardagarna. Ny koreografi idag, jag är redan kär i den!

Galet sugen på broccolisoppa och väntar på att mamma ska ringa och ge mig receptet som vi alltid brukar äta hemma. Känns en aning ovärt att vara jättesugen på något, laga på känn och sen smakar det inte som jag vill. Experimentlust i alla ära... men inte ikväll. :)

Inga kommentarer: