måndag, januari 11, 2010

you give love a bad name.

13:18

Igår visade sig vädret från sin lite bättre sida, och med bara -6 grader i bagaget drog jag på mig löparkläder á la vinterstyle, packade ryggsäcken och sprang till gymmet för ett inbokat corepass. Jag ska inte påstå att det gick särskilt fort, och det blåste motvind, men trots det var det superskönt att kunna springa utomhus. Alldeles lycklig i hela kroppen efter det och en halvtimmes core på det gjorde saken ännu bättre. :) Eftermiddagen spenderades i Sävedalen med hemma hos Nästan Bror vars lillebror fyllde år. Mysig och okomplicerad kväll med skratt, god mat och gott sällskap. Jag har bokat in mig hos Nästan Bror över sportlovet och ska gå på dans-sportlovscamp i Jönköping, det kommer bli spännande! :)

OCH, bäst av allt - jag har hittat en frys! Hittade en annons på Blocket som var upplagd igår, ringde killen och sa att jag kunde komma och köpa den på studs. Han lät något förvånad, men jag är nöjd. :) Kommer bli bra när jag kan stoppa undan lite mat och inte behöver laga enportioner/äta samma sak fyra dagar i rad. Ikväll kommer Bus hit, vi ska springa och laga raggmunkar. <3

1 kommentar:

Louice sa...

tränar du på sportlife i mölndal nu eller?