lördag, januari 09, 2010

förvirring och handledarmail.

12:26

idag har jag tagit mig själv i kragen och pluggat en del, men framförallt har jag skickat mail till min handledare, ett halvt desperat, halvt oförskämt vädjande om att snälla, förklara vad fan du menar för jag förstår inte vad du skriver!
hon kanske inte tycker om mig för det, men vad ska man göra? jag fortsätter sammanfatta mina artiklar sålänge och hoppas på det bästa.

jag har i alla fall inte tappat tron på det manliga släktet den här gången, det känns bra. dock är jag fortfarande en smula hatisk mot kära par, med några få undantag.

jag kan faktiskt röra mig någorlunda idag - hade det varit propotionellt mot hur det kändes under träningspasset igår hade jag legat i fosterställning hela dagen. jag är avundsjuk på alla som kan springa trots att det är minusgrader ute. jag klarar -10 grader, sen får jag ont i magen och det är inget kul längre. jag har ju mitt nyköpta gymkort så.. löpband finns ju. och är sjukt tråkigt. vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: