fredag, januari 29, 2010

Men va?

08:30

Jag vet inte riktigt vad som hände, men mitt åtminstone acceptabla humör förut har ramlat enr i skosulorna (efter frukost. Notera att detta hände efter frukost, det är inte mitt vanliga risiga morgonhumör vi snackar om) och allt jag vill nu är att strunta i min dagsplanering, åka hem till farmor och farfar och krama pappa. Vilket inte går, för jag ska ta blodprov, gå på handledarmöte och så ska jag träna och sen ska jag plugga och fan och hans moster.

Nej, nee-eej, jag vägrar må såhär. handledarmötet och blodprovet kan jag inte göra något åt, men med den här känslan i kroppen vill jag inte träna. Träna ska vara roligt, inte något jag tvingar mig iväg till för att jag känner att jag måste. Jag tar blodprov, åker hem till farmor och farfar, kramar min pappa och så blir det bättre sen tror jag.

Ikväll ska jag i alla fall på mitt livs första sittning med Pysslingen. DET, mina vänner, är något jag ser fram emot!

Inga kommentarer: