fredag, december 04, 2009

fredagkväll.

23:17

dagens roligast ögonblick var när vi hade extraövning inför showcaset på söndag: hela klassen ligger och twitchar på golvet i introt för Peacheskoreografin och Twisted D går fram och tillbaka framför oss och ropar "CP! Ni ska vara CP!". liiite svårt att hålla sig för skratt. ^^ har jag nämnt att det kommer bli galet bra? ;P

packat ner min gjorda chokladrutor - de kvalar utan problem in i kategorin "Det kladdigaste jag någonsin bakat" och blev väldigt mäktiga, så de blev små bitar. de smakar ingen kardemumma alls, däremot kommer apelsinsmaken fram fint. men de är goda. :) ätit tunnbrödrulle till kvällsmat och efter att ha längtat efter det sen i måndags var matorgasmen ett faktum. nu är jag mätt, nöjd och fortfarande uppe i varv. imorgon ska jag ha sovmorgon, med en kvarts vakenhet för att se julkalendern, sen ska jag somna om. :)

Inga kommentarer: