söndag, december 27, 2009

dan före flyttdagen.

20:10

jag tror allt som jag kan packa ner är nerpackat. sängen står kvar, Faluns julklapp ligger på en hylla, men annars är det mer eller mindre tomt (eller så tomt det nu kan bli med en massagebänk, en anslagstavla, en säng, en gaberob, ett nattduksbord och ett skrivbord på ca 8 kvadrat.). det känns fortfarande helt overkligt att jag flyttar imorgon. jag har längtat och planerat och tänkt och funderat i flera månader och så vips! är det imorgon. jag har skaffat flytthjälp i form av Bus (som förhoppningsvis kryat på sig), Lady Hickups och Gabby. de ska inställa sig här i Föräldrarhemmet kl. 8 och det kommer finnas tillgång till nybakta scones, kaffe och te. man ska ta hand om sin personal. :)

all lugn och ro börjar gå mig på nerverna. till råga på allt är mitt gymkort slut och det är snorhalt ute. helt galet glashalt, så jag vågar inte ens ge mig ut på en promenad. mor och bror och Lady Hickups och jag åkte en sväng förbi IKEA och jag halkade fyra-fem gånger på den 25 m långa vägen till bilen, så en promenad kändes lite overkill. får hoppas det är bättre imorgon. :)

Inga kommentarer: