måndag, november 09, 2009

the perfect wave.

22:22

jobbdag idag. ungefär lika roande som alltid (ehh... not) men som sagt, det är till för att rädda min ekonomi och då kan jag tråka ihjäl mig några timmar i veckan.

news som jag knappt vågar säga för att jag tror att det kommer gå åt skogen om jag säger något innan allt är state:at - jag har nog hittat lägenhet. som det ser ut nu är jag enda budgivaren och "budar" bara med lägenhetsägaren... så det kommer nog gå. hoppas jag. hoppas så innerligt att det pirrar i magen. den här lägenheten känns bra. det är läskigt på riktigt och vuxet, eftersom det är en bostadsrätt... men det känns bra. jag menar - min lägenhet. på riktigt min. woah. :D

jag har en galen träningsvärk i ryggen från NYC-koreografin igår. när jag nämnde det för Twisted T idag skrattade han bara åt mig. det är till att vara stöttande lärare. :P isolationklassen idag var dock både förvirrande och rolig. börjat på allvar med showcasekoreografin, damn, den ska sitta som en smäck I tell you! maaah, showcase. längtar. för övrigt Cypher Night på KulturATOM på fredag jag tänker gå på. själv. så går det när man pysslar med något ingen annan i vänskapskretsen gör. :P det känns lite läskigt. okej, mycket läskigt. tokläskigt. men jag vill ut, jag vill hitta mitt sammanhang där jag kan känna att "Här hör jag hemma." och jag vill utvecklas och det lär jag inte göra om jag sitter hemma när det är events, eller hur?

kvällsplugg @ Mikkis ikväll. :) gick bättre än jag trodde. skönt att se henne igen, känns ovant att inte träffas varje dag.

1 kommentar:

Julia sa...

Grattis till lägenheten.är glad för din skull :) kunde inte svara med min telefon. pussi!