tisdag, november 10, 2009

LÄGENHET FFS!

21:26

idag på jobbet var ungefär lika intressant som igår, plus några utbrott över strulande teknik. känns lite frustrerande när en hel dags jobb blir ett filmklipp på ungefär 2,5 minut. men men, det blir ju något i alla fall. :P

nu är det slut på att hålla inne med nyheter:
JAG SKA SKRIVA KONTRAKT PÅ LÄGENHETEN IMORGON! :D
jag är rätt hypad, yes. och glad. alldeles, alldeles jätteglad!
en egen lägenhet. min bara min. yeeeees!

två timmars NYC på eftermiddag/kväll där vi nöttenöttenötte apdansen och punkdansen. "Håll den här positionen, HÅLL DEN! Titta på mig - står ni som jag? Gör ni inte det, är det fel! Känns det bekvämt? Då är det också fel!" Twisted D hjälpte inte min träningsvärk till att försvinna i alla fall. :P

shit, jag är helt slut. ska bara hinna med en snabb dusch och sen blir det hit the pillow.

Inga kommentarer: