onsdag, november 11, 2009

lägenhetsägare.

22:14

jag är numera lägenhetsägare. tillträde 28 december - tills dess ska jag drömma, fantisera och besöka IKEA ett antal gånger och titta på saker för att få inspiration. den här gången känns det verkligen som jag kan göra lägenheten till min, för den är min på riktigt och jag ska bo där ett tag. redan kommit på hur jag vill ha det en del i köket. :)

jag försöker verkligen gå och lägga min vid 22 på kvällarna, men det går inget bra alls. upptcäkte att imorgon är det Adam Tensta och hiphopklubb på Parken - så jäkla ofta är det inte hiphopklubb i Göteborg, så damn it att det är torsdag, jag ska ut ändå. i skrivandets stund planerar jag att gå ensam, men vill någon med, så känn dig väldigt välkommen. :)

herregud, jag är helt slut idag också. natti natt.

Inga kommentarer: