torsdag, oktober 08, 2009

I can tell by the way you kiss and hug me.

21:58

dagen full med plugg som vanligt. biblioteket på förmiddagen, sitta i Mikkis fåtölj och läsa idrottsnutrition på eftermiddagen. det gick riktigt bra att hålla sig vaken, även om ögonen flimrade oroväckande mycket ibland. vi fick en hel del gjort idag, även om det alltid tycks hänga mer i bakgrunden... anyways. nöjd med dagens insats tänker jag vara i alla fall!

runt halv sex mötte jag en sen Cilla på gymmet och sen tog vi oss ett gympass - mitt var ytterst lugnt och försiktigt med tanke på ryggen. inga övningar som gjorde att den fick bära annat än min kroppstyngd och extrempetig med att hålla buktrycket i alla övningar (note to oneself - det borde jag alltid vara så petig med.). tack och lov kändes det riktigt bra och imorgon ska jag iväg till min kotknackare som ska få knäcka tillbaka ryggen dit den ska vara. på lördag är det nämligen födelsedagskalas för Mikkis och då ska jag vara fit for dancing all night long! :D

lyssnar på mjuk oh-I-love-you-baby-hiphop och är trött. ska masa mig in i duschen innan sängen. Nea sover över och tar en kvälls paus från sin familj. hon är så söt och så, så... 16 år. :) jag ätit kikärtssallad till kvällsmat och en kikärtsgryta till lunch imorgon - passar på att äta allt jag inte kan äta hemma (spenat, tomater, kikärter och kyckling) på grund av resterande familjens diverse allergier och ickepreferenser. så vansinnigt gott. :)

Inga kommentarer: