fredag, oktober 09, 2009

oh billie jean.

21:05

jag har återupprepat brödbakandet som jag misslyckades med tidigare i veckan, denna gång med både sirap och salt i degen och det blev mycket bättre. :) nu har jag ett gäng ljuvliga, nybakade rågbröd med kross i som bara väntar på att jag ska äta upp dem någon dag. :) fast jag har redan provsmakat dem. ibland finns det inget som slår en ugnsvarm macka med smör och ost på.

det är en enda röra i köket här - det gör mig inget just nu. jag har ätit stekt kyckling med kantareller, lök, broccoli med fetaost smulad över. sjukt gott. bakat kolakakor till TFDA-jam imorgon. jag har bokat biljetter till Dalarna över höst-"lovet", det känns bra och något att se fram emot. jag saknar mina promenader. imorgon är det workshop för SugaPop och på kvällen Mikkiskalas - jag ser väldigt mycket fram emot bägge. :)

Inga kommentarer: